Vragen en antwoorden

Doen jullie ook het onderhoud van mijn BMW en de Fiat van mijn echtgenote?

BCB doet onderhoud en herstellingen van alle merken, tenzij de aard van de herstelling omwille van contractuele, logistieke, verzekeringstechnische of andere reden niet kan of mag. Dit wordt met u dan tijdig besproken.

Ik heb op het internet een fiets gekocht, maar die is stuk. Herstellen jullie die?

BCB geeft altijd voorrang aan eigen klanten, dus liever niet. Tenzij u reeds klant bent voor uw wagenpark, dan kan u dit toch met Jan eens ‘live’ bespreken.

Kan ik bij jullie ook een auto, fiets, fietsdrager, dakkoffer, etc. huren, voor 1 of meerdere dagen?

Ja natuurlijk, ga naar verhuur en u vindt er ons aanbod.

Takelen jullie ook defecte auto’s? Doen jullie aan pechverhelping?

Wij helpen onze klanten maximaal verder, van maandag tot vrijdag, waar en wanneer we kunnen. Maar op weekdagen na 18u00 of in het weekend verwijzen we graag door naar onze partner: Europ Assistance 02/533.75.75. Vraag naar onze speciale voorwaarden!

Er zit een barst in mijn voorruit, moet ik daarvoor naar Carglass?

U bent bij ons (op afspraak) meer dan welkom. We herstellen uw voorruit in no time.

Ik heb de groene kaart voor mijn keuring ontvangen. Hoe pak ik dit best aan?

Maak een afspraak ‘voor keuring’ met ons, wij kijken de wagen na via een checklist, bieden de wagen aan bij de bevoegde keuringsdienst en maken alles in orde voor u.

Handenvrij bellen levert extreem hoge boetes op. Hebben jullie ook car-kits?

Wij bieden een carkit aan, waarmee u zelfs uw smartphone kan opladen en installeren die gratis in uw wagen

Kan ik een auto of e-bike ook eens uitproberen vóór ik hem koop?

Bel ons, een demo-rit (max. 3u) is snel georganiseerd. En meestal gratis.

Kan ik mijn auto oppikken na 18u00? of komen afzetten zodat jullie er dag erop kunnen aan werken? Of meer nog: kan mijn auto op kantoor of thuis opgehaald en teruggebracht worden?

Alles is bespreekbaar.  Maar wel altijd op afspraak.

Kan mijn auto op kantoor of thuis opgehaald en teruggebracht worden?
Doen jullie ook wissels tussen zomer- en winterbanden? En kan ik ze bij jullie stockeren?

Dat kan zeker, we hebben zelfs scherpe tarieven/voorwaarden.

Servicen jullie ook elektrische voertuigen?

Via Bosch Car Service worden wij geschoold, getraind én up-to-date gehouden van alle ontwikkelingen en systemen, dus: no problem.

Wij bieden onze klanten een excellente BOSCH Service

Bezoek onze pop-up
store

Van 04/03 tot 31/10,
daarna in onze showroom